27.9.2012

Lemon Design, yhymmmm....

Lemon Desing on nyt virallinen kauppanimi. Tapasin eilen ihanaisen kirjanpitäjäni ja hän oli tehnyt kaikki paperit jo valmiiksi. Ei ku nimet alle ja nyt mulla on siis Tmi. Lemon Design. Siitä se lähtee!!! Toinen nimi vaihtoehto oli Särmä Sisustus. Tytöt duunista tykkäs, et se on liian juntti, joten luovuin ajatuksesta. Miehän oon itse vähä juntti, joten mulle Särmä ois istunut ihan ookoo. Mut ehkä se ei oo niin myyvä. Ja kaikkihan täytyy nykyään olla englantilaisten kielellä, onko se jotenkin hienompaa...En tiiä. Mut kyllä Lemonkin on hyvä, se on vain alkanut elää itse tässä mun rinnalla. Nettisivut mun täytyy saada aikaiseksi vai olisko siinä mitään järkeä, että mun nettisivut onkin mun blogi? Ois ainakin aika erikoista, oisko liian? Hmmmmm.... tuota sietää miettiä.

Sain eilen tukiopetusta. Jäätiin open kans selvittää kuutioo ja ihan hyvin olin tehnyt ja oivaltanut. Nyt sain palikoita jatkamiseen ja tuskin maltan odottaa viikonloppua, että pääsen piirtää. Puhuttiin lopputyöstäkin, sekin pitäisi laittaa jo lihaksi ja vereksi. Eli oikeaa kohdetta pitäisi alkaa pohjapiirtää, suunnittelee ja etsiä eri vaihtoehtoja ja laskea budjettia. Hitto, kun jännää! Hah, sain eilen yhden duunikin. Pitäisi sisustaa rantasauna. Sitäkin odotan jo innolla.

Eilen käytiin läpi erikoismaalaustekniikoita ja maaleja. Kiehtovan kaunis maailma. Ensi viikolla menen varsinaiselle maalauskurssille, päästään ihan oikeesti tekee!! Niin jänniä juttuja, että onkohan ihan pakko laittaa himassa seinää uusiksi, hups! Ainakin tohon eteiseen voisi taiteilla jonkun hillittömän sisääntulo pläjäyksen. Ja hei, duunissa yksi seinä huutaa jotakin jännää. Huh, kuis mun aika riittää...

Kaisa ja puolivaltakuntaa on ohjelma joka on pakko nähdä joka kerta. Katson sitä ihan oppi mielessäkin. Siitä hyvä, että siinä tuodaan suunnittelijan arkea aika kivasti esille. Silleen monipuolisesti, eikä niinkään kauniskoti-ihanaa mikä yllätys stailiin. Se Viki Rostin hima ei kyllä vakuuttanut. Musta se oli sekava ja levoton. Mut hei, se oli varmasti asukkaansa mukainen. Ja siitä tässä kaiketi on kysymys. Mut silti, pientä rauhaa ja harmoniaa olisi kaivattu.

Ei maar, painun vielä hetkeks levolle. Joku herätti jo ennen viittä. Älä tule paha uni, tule hyvä uni!

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Thänks! Pikku hiljaa unelmasta tulee totta, vänkää...

      Poista
  2. Lemon Design on ehdottomasti parempi ja kuvaa just jotenkin sun tyyliä: raikasta, persoonallista ja pirskahtelevaa, modernia mutta klassista, selkeää ja toimivaa sekä maustettuna yllätyksillä.

    Onnea tuleville sisustusprojekteille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hassua, että toi sitruuna on alkanut elää tässä rinnalla ihan itekseen. Kohtalon sanelema juttu.

      Tulevaisuus on täynnä mahdollisuuksia. Ou jee!

      Poista
    2. Joo kyllä sää olet ollut entisessä elämässä sitruuna ja nyt kyllä kehittelet vielä jonkun ihkun sirtuunaisen pannacotan kun mokkaa on tehty täälläkin jo kymmenen kertaa ;=)

      Weekendsii!

      PS mulla kanssa nyt keltaiset huiskut

      Poista
    3. Entisen elämän sitruuna, hih!

      Poista