24.1.2011

Minä ja mun Blogi

Uusi ulkoasu houkuttelee mua säätämään. Opiskelen kuvien, videoiden ja linkkien lisäystä. Pysty metsäläisenä ja tietotekniikka ummikkona, tämä kaikki on ihan hillittömän mielenkiintoista. Olen aikaisemmin turhaan pelännyt näppäillä. Nyt huiskin menemään miten sattuu ja teen löydöksiä. Tärkeintä on uskaltaa!!! 


Eilisen illan vietin tutkimalla muiden blogeja. Ihmisillä on hienoja, hauskoja juttuja. Mulla herää kysymys, mikä on mun blogi? Mulla ei ole varsinaisesti mitään aihepiiriä. Minä olen vähän kaikkea. Olen asiaa pohtinut aikaisemminkin ja nyt tulin siihen tulokseen että, mun tyyli on siis Lifestyle.
En voi rajoittua yhteen asiaan, vaan annan tulla vähän kaikkee!!


Olen koiraihmisiä. Meidän beibi on Juppe, 4-vuotias Chihu.


Miehet on lähellä sydäntä ;)


Olen epätoivoisen riippuvuusaltis. Pois paha, pois, pois.


Tahtoo Uskoa, Toivoa ja Rakastaa.

 Tuossa muutama aihealue, jotka ovat lähellä sydäntäni. Voi, on niin paljon kaikkee, mikä mua koskettaa. Joku saattaisi ajatella, että toi ihminen ei ole terve. Olen ihan samaa mieltä. Levottomasti jakaantunut ja kova puuhastelee. Lista jatkuu.......


Tykkään juhlia ja ottaa häppää


Rauhalliset mökki-illat ja yksinäisyys


Matkustelu avartaa


Kaikki muu paitsi sienestys on turhaa


Leipoo ja laittaa


Ruoka on Rock!


Kaunista pitää olla





Tähän kaunis loppu. Olen vähän yksinäinen, en niinkään keiju. Enemmänkin joku metsän peto.  Ja Chisu on ihan mieletön!!!!!







4 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää tää blogi täältä kotisohvaltakin käsin. Niin on raikas ja kutsuva!

    VastaaPoista
  2. Juu, niin näyttää. FB:ssä tuli jo kiitosta. Hyvä me!

    VastaaPoista
  3. Todella hienolta näyttää, hyvä Make!!!

    VastaaPoista
  4. Kiitos Maija! Tää on niin mukavaa ja mulle on avautunut uusi maailma.

    VastaaPoista