24.1.2011

Mainostetaan nyt sitten

Kiitos kun luet tätä. Se on minulle tärkeää. Se antaa minulle syyn tehdä tätä ja tekee bloggauksesta vieläkin antoisampaa. Mutta ollakseen täydellinen blogi, se tarvitsee rekisteröityineitä lukijoita. Tuntuu varmaan jo ahdistelulle, mutta näin tämä homma toimii. Minua saa suositella ja mainostaa. Minä taas lupaan olla ahkera ja päivittää ajatuksiani, tunteitani ja sieluni pimeää maailmaa.
Bloggerin mukaan minulla on mukavasti lukijoita ympäri maapalloa! Mutta se ei tee vielä blogistani kovinkaan suosittua, siihen tarvitaan sitä, mitä sinulta sievästi pyydän. REKISTERÖITYMISTÄ!!! Olisi mahtavaa jos voisit olla myös Blogilistan tilaaja / lukija. Sen taas voit tehdä osoitteessa  blogilista  Sinne vaan reippaasti, laitetaan Sitruuna Homo nousuun!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti