23.3.2017

Kuumenee muttei polta

Tekstarit ja s-postit sinkoilee. Olen ihan sekaisin kenelle olen soittanut ja jättänyt mitäkin viestiä. Äsken laitoin yhdelle miesvälittäjälle tekstarin eilisestä näytöstä. Olin näppäillyt siihen vahingossa sen hymiön missä on pusu ja sydän. Ajatteliko hän, että homoreppana on ihastunut häneen. Apua! Eikä siinä mitä, charmantti välittäjä oli juu.

Eilinen näyttö oli jo lähellä. Kaikin puolin jees, mutta neljäs kerros, eikä hissiä. Ei jaksa. Niin olisi mieli tehnyt sanoa, se on tässä. Mut tiedän, että muutaman kuukauden kiivenneenä ja mökkikamoja roudanneena, olisin valmis muuttamaan hissitaloon. Nyt pää kylmänä ja sielu jäässä.



Olen istunut koneella tänä aamuna yli kaks tuntii. Alue Uusi-maa. Monta merkkasin suosikiks. Möllääminen apaattisena tätä ruutua on kuluttavaa. Otin sen jälkeen tunnin tirsat ja alan nyt purkaa kohteita. Suosikeistakin karsiintuu tarkassa seulassa vielä puolet. Jotain jää jäljelle. Sovi niihin sitten näytöt. Eilen ystävä laittoi linkin IHANASTA talosta Heinolassa. Olin jo hetken sitä mieltä, että me  hemmetti muutetaan Heinolaan. Mie saattaisinkin lähtee, mut on varmaan kuunneltava toisenkin mielipidettä.

Mut hei, nyt tutisee pikkasen puntit. Sunnuntain Kirkkonummen näytöllä oli kiva välittäjä. Kaisa Liskin välittäjäneitokaisia, teeveestäkin tuttu. Hän soitti juuri ja kertoi vasta valmistuvasta kohteesta Nikkilässä. Se vaikuttaa liian hyvälle. Sain havainnekuvan, ois just niin ku meille. Hinta vähän yli budjetin, mut jos saisi pankkii lämmiteltyä. Ihan uus paritalo. Välittäjä on sellainen joka selkeesti tekee duuniaan intohimolla. Hän sanoi, että on päättänyt löytää meille kodin! Vähäks kiva. Tänään mennään katsomaan. Sanokaa mulle, että ei tartte pettyy!

Olen siirtynyt keittiön kimppuun pakkaamisessa. Nyt on pakko päästää näitä höyryjä ulos, jännittää tää ilta. Aloitin eilen lasipurkeista. Pesin ne kaikki ja pakkasin. Ajattelin käydä kaikki astiat läpi, pestä ja laittaa menemään joutavat. Mitenkä pestä keittiön pienkoneet. Voiko niitä laittaa astianpesukoneeseen? Vedenkeittimet, leipägrillit, yleiskoneet,  kaikki vaan sinne. Ovat likaisia. Sellaisia rasvasta tahmeita. Ällöö. Haluaa puhdasta. Haluaa kiiltävää. Tsau! Pitäkää peukkuja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti