22.2.2013

Rosee is reed

Rose darling, you are so hot!
Tähän se nyt sitten tyssäs, tää terveellinen ja uus elämä. Annoin periks viinapeikolle ja nyt naukkailen Rosee viiniä. Voisin tietysti juoda ihan mitä tahansa alkoholia, mutta toi Rosee kuulostaa jotenkin hallitulle alkoholin käytölle. Aistikkaasti nautin roseeta... Ja yritän itsekin olla sellainen ruusuinen emäntä. Perhe-elämää parhaillaan. Minä bloggaan tärkeenä täällä ja Ukkorähjä makoilee, pikku koira kainalossa, olohuoneen lattialla. Mun pitäisi mennä viettää laatu aikaa perheen kans, mut sitä ennen on pakko postaa tärkeemmät kuulumiset tänne eetteriin. Totta vie.

Mitäs uutta? Sain tänään toisen sisustusduunin! Se tulee aika nopealla aikataululla ja se innostaa mua kovin. Kohde on haastava ja uskoisin, että se mun ajatus siitä järjestelijästä, voisikin ottaa tulta alleen. On sanomattakin selvää, että olen innoissani! Kysymyksessä on omakotitalo Suvisaaristosta. Siellä jo pelkästään ympäristö ja ne kaikki upeat talot asettavat tiettyä kunnioitusta ja suoristuspaineita, apua! Jos mää klaaraan tän, niin siitä voisi poikia paljon uutta keikkaa. Ei sillä, että ottaisin mitään turhia paineita, mutta olisi ihan pakko onnistua. Ei mulla oikeesti oo mitään paniikkia. Kuultuani kohteesta, alkoi päässäni oitis pyöriä miljoona ideaa. Eiköhän niistä joku ole käyttökelpoinen ja sitä kohti mennään. Ei siinä sen kummempia.

Kohta alkaa Voice. Viikon ehdoton suosikki! Tällä kertaa mukana ei oo niin huippu artisteja. Hyviä kyllä kaikki, mutta ei niin unhoittumattomia! Tää kaksintaisteluvaihe on mielenkiintoinen ja tuomarit on mahtavia. Kyllä, mä tykkään myös siitä Tähkän poijaasta. Siinä on vaan niin paljon munaa. Mulla on kesken ohjelman saunavuoro. On aina taistelu, kumpi voittaa vai tallennanko? Tänään sauna voittaa, on pyhän rituaalin aika,

Tää oli vain tämmöinen pieni postaus. Kuin tuulen pieru. No uhuu, olipa taas taiteellinen ilmaisu. Pikku Roseissa on pakko yrittää olla luova. Nyt valloitan sohvan ja alkakoon illan ohjelmisto. Vieressä ei ole suklaata, ei karkkia, eikä mitään höttöö. Silleen kuitenkin ruodussa ja tahto luja. Rock me!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti