29.8.2012

Voihan vagina!

Milloin vittu sana menetti merkityksensä ja kuinka naisen sukupuolielimestä tuli nuorison kielessä harmiton yleisviljely? Martalla ei ole hirveesti kokemusta, eikä lähempää tuttavuutta kyseessä olevaan ruumiinosaan, mutta kyllä mua kauhistuttaa tuo nuorison kielen käyttö. Miks se on just vittu, miks ei peenis? Kotimatkalla metrossa viereeni istui kaksi teini-ikäistä jäpikäistä. Voi sitä vitun viljelyy ja suuria puheita. Isoon ääneen puhuttiin myös siitä, kuinka hakattiin ja tullaan hakkaamaan lajitovereita. Kuka on kova, kenet pieksetään tuosta vaan vittu ja kuka on vittu nössö vittu, ja ketä vittu pitää varoa. Tytöistäkin puhuttiin. Vittu mä en luota vittu muihin kuin nykäsenjenniin se vittu tykkää ( tykkää?) musta. Niina vittu leikki mun vittu tunteilla, siihen mä en vittu luota. Nuoret on nuorii joo, mut miten toi puhekieli on päässyt noin järkyttäväksi. Yritin kattoo oliko pojat päissään, huumehissa vai onks toi ihan normi arkea? Huh, vanha ei aina ymmärrä... Vittu joo...

Kaunis on kuihtua, kuolla pois
Kävin eilen fyssärillä ( fysioterapeutti.) Juteltiin kaikenlaista niskapaskasta. Mä väitän, että nämä ruohonjuuritason ihmistenparantajat ovat tehokkaampia työssään kuin varsinaiset tohtorit. Ne kyselee, ne tuntee, ne hoitaa. Niillä on sitä arjen tuntumaa asioihin. Fyssäri oli aika järkyttynyt niskani kunnosta.
Tuntuu jotenkin hyvälle, kun joku ymmärtää mistä on kysymys. Ymmärtää niin kuin mun kipua. Tällainenkin pieni arjen ihmeellisyys selvisi, kun hän kysyi kuinka minä olen nukkunut? Olen ajatellut, että minua vaivaa jo mummotauti aikaisen ylösnousemukseni takia, mutta syy voi olla myös tämä niskapaskani. Se kivullaan, puutumisella ym. ym herättää Martan kukkumaan ennen kukkoja. Siksi myös välillä väsyttää. Yksikään tohtori ei ole kysynyt, kuinka nukun, kuinka voin?

Tänään meillä on tyttöjen kanssa pitkä lounas. Mennään syömään Salutorgettiin. Kiva. Palaveerataan asioita ja tulee hiukka vaihtelua arjen rutiineihin. Keskiviikko on aina se päivä, kun viikko on keskellä ja kääntyy loppuviikoksi. Eikö ollut hieno oivallus? Siksihän keskiviikko on keski eikä alku, eikä loppuviikkoa. Hah, miks maanantai on maanantai. Siksi koska se on tyhmä päivä. Keskiviikko on hyvä päivä. Kohta puoleen Martta kääntyy talviaikatauluun ja maanantai on taas kiva päivä. Siitä tulee vapaapäivä. Kohta myös kesä kääntyy syksyyn. Syksy on hieno vuodenaika. Se on paras. Elämme siis toivossa. Kohti parempia aikoja...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti