7.6.2012

Olen normaali!

Täten tiedoksi saatettakoon, että nukuin 07.22!!! Normi aamu pitkästä aikaa. Herätys ihmisenaikaan, aamu-uinti, kuulat ja puurot nassuun. Mahtavaa, upeeta!!!

Löysin eilen bilevermeet. En saanut kirkkaan sinisiä Chinoja, pah! Ostin vaaleensiniset. Ihan jees, mut... Taidan vaihtaa ne mustiin. Pari paitulii ja Conversit. Martta lähtee nättinä ulkoilee.

Rastilan avantouinti jatkuu ensi talvena. Huippua, olen pelastettu! Onnellinen uutinen, elämälle välttämätön.

Käytiin vaihtamassa eilen ne sopimattomat kattilat ja aterinlaatikot. Ostin uudet. Taas tuli erhe, olin murtunut. Kattila vahingossa sellainen, että ei käy ollenkaan mun ihanalle liedelle. Aterinlaatikot sopii kyllä, mutta niihin ei mahdu taloustarvikkeet. Joko luovutan? En perkele, jatkan saalistusta. Baithivei, jos olette tekemässä keittöremppaa tai uuden lieden hankinta on ajankohtainen, suosittelen ehdottomasti Injuktioliettä. On ääntäkin nopeempi. Rakastan, rakastan!

Nyt kiirus, joutua pittääääää!!!!!

2 kommenttia:

  1. No Pata kattilaa soimata saa patapaa... Vai miten se joiku menee. Älä masennu äläkä luovuta.Kyllä ne oikeet lootat tulee vastaan kun on tullakseen.

    Converset on niin siistit. Mä sain 50 vee lahjaksi pinkit Converset ja pinkin Hello Kitty läppärilaukun. Kyllä niissä kehtaa yrittäjän mennä asiakkaille ;=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laatikot on järjestyksessä, tein vähän ajatusduunia ;)

      Ihana, huomenna on kemut! Pavlova on uunissa, potut salaattiin on keitetty, limoncellogranitta pakkasessa ja focaccia kohoaa jääkaapissa. Herkku siis tulossa...

      Poista