29.5.2012

Huokaileva kylmyys

Remppareiskan viimeistely osuus on suoritettu. No huh, tuo ei siis nyt meinaa sitä, että olen hänet "viimeistellyt." Tarkoitin tietenkin, että keittiöni on VALMIS! Kymppipojot jäljestä, mul ei oo mitään valitettavaa. Sähkäri duunaa vielä loput, siksi ei kokonaisuus kuvia vielä ( johtoja roikkuu ja muuta ikävää estetiikan estettä.) Toivottavasti hän tulee tänään ja saadaan pikku hiljaa jättää taakse tämä ihana onnellisuus. Otin muutamia kuvia, jotka ehdottomasti haluan eetterissä esitellä. A) Mun upia pistoketorni. Upotettu pöytätasoon ja tarvittaessa sieltä ylös nostetaan. Olisin halunnut pistokevapaan keittiövyöhykkeen, mutta katsoin kuitenkin parhaaksi pari sellaista jättää. Ne on niille aparaateille, jotka ovat jatkuvassa valmiustilassa, silloin kun Martta tarttee elektrisiteettiä. B) Mun musta tiskiallas. Sopii kyökkiini kuin muna kanalaan. Oisko jotenkin stylee, toivottavasti käyttömukavuus on vaivaton. Saa nähdä ajan kuluessa, tuleeks sitä rasvapaskaihva läikykäs. Ei tuu. C) Rakennettu keittömoduuli. Sinne niin hupsahti kodinkoneet. Niin on interkroitua. Uusi jääkaappi pitää outoa ääntä. Se huokailee. Onks Martta tylsä vai mitä vittuu se valittaa? Kuuntelen aikani, jos ei tajua lopettaa, menee vaihtoon. Mulle ei kylmiöt huokaile.

Sulautuu maisemaan

Bläk is biutiful

Älä mulle huokaile

Injuktioooo
Pyysin taas remppareiskaa poraa parit reiät. On se kyllä näppärää. Jokaisella Hookanilla pitäisi olla ikioma porari. Aina kun reikää tarvittaisiin, niin kätevästi naftaliinistä esiin kaivaisi. Alas kultaseni poraa vaan. No joo, sain partsin kattoon viimeiselle lyhdylleni oman paikan. Kivasti keikkuu pöydän yllä ja siihen valoa iloksi tuottaa. Ihan kuulkaa odotan syksy pimeitä, partsi on rakkaudella valaistu. Siis sekin on nyt VALMIS, loppuun viety. Kauhiaa, tuleeks mulle nyt tyhjyys. Iskeekö apatia? Mitä helvettii mä nyt duunaan?

Torni alas ( huom. johto odottaa sähkärii.)

Torni ylös ( nyt Martta leipoo.)
Niskapaska jäkittää taas. Mitä mä teen väärin? Sain sen viikonloppuna aisoihin ja eilen se iski. Jäykkänä ollaan kuin tikku paskassa. Olen yrittänyt analysoida aihetta. Syys ja seuraus tilastollisesti. Tarjotaan seuraavat vaihtoehdot. 1. Marttamoukari ( toim. huom. käsilaukku) on vitun painava ja kannan sitä juuri vasemmalla. 2. Olen duuniallerginen ( tämäkin vielä.) 3. Elämäni suuri rakkaus on tullut tiensä päähän.
Oih, tyynyni mun, älä hylkää, älä jätä. 3. Tarvitaan enemmän ja raakaa lihasaktivointia. Plösö mikä plösö. Mut hei, aamulla fillaroin rantaan, uin, jumppasin ja nakkasin vielä himassa kuulaa. Mitä vielä? 4. Remppa/muuttoressi purkautuu. Duunikaverin diagnoosi. Voi olla tosi. Vedän viikonloppuna perseet.

Odotan perjantaita kuin neitsyt ensimmäistä ottoa. Silloin saan kaikki kaapit kondikseen, paikkamaalata puuttuvat, stailata himan lopulliseen muotoonsa. Tää olisi sitä tässä. Huikee rutistus, olen tuntenut olevani vahvasti elossa. Mistäs seuraava projekti?

6 kommenttia:

  1. Keittiö on bjuutiful! Se on fandepul suorastaan! Ah, olen kateellinen eli konkreettinen merkki siitä, että keittiö on just eikä melkein. Tiskipöytä - sydän, juuri tuo keltainen - sydän. Huokailen enemmän kuin jääkaappis. Onnea uuteen tupaan! Projektiksi ehdotan, että Martta hoitaa nyt itseään ja kehoaan kuuntelee välillä, jotta vois tuossa tuvassa saada pitkään ja monia onnenhetkiä.
    Hei ja romantiikkaa! Ja nyt niitä juhlia!
    Ah, täytyyhän sun grynpata uudelle keittiölle eli korkki auki ja sokka irti jahka vapaat koittaa!

    Kauko

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parahin Kauko!

      Kiitos, että olet kateellinen. Se on kaunis piirre ihmisessä ;) Omasta mielestä keittiö on sikamagee, mutta katsonkin sitä suhteellisen kapeasta kulmasta. On aina hieno, jos joku muukin näkee sen onnen, ilon ja rakkauden, millä sitä saatanaa on väsätty. Jessss!!

      Romantiikasta en tiedä, mutta kuplivalle loppasuujuoppo ei koskaan sano ei. Ei. Ei. Sanoo kyllä. Jessss!

      Poista
  2. Juu kyllä on säpäkkä väriyhdistelmä musta-valkoinen-sitruunankeltainen. Nyt sun pitää ostaa vaan sitruunalakuja ja niitä mussuttaa kuoharin kera uudes keittiössä. Tuo allas taitaa olla sitä uutta massaa, Duratia? Se on kuulemma todella kestävää ja pysyy hyvänä. Kavereilla siitä amme ja ovat kehuneet.

    Taitaa tosiaan olla ressijumitusta tuo. Kaukolla oli hyvä neuvo eli korkki & sorkka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitruunalaku on tämän kesän uusi jädemaku. mahtava. Se on niin ko mun kyökki. Maista, niin tiedät miltä mun keittiö maistuu ;)

      Allas on juuri tuota Duratia. Kiva kuulla, että on hyviä kokemuksia. Jesss!

      Oisko ressijumi, en tiiä. Pökkelö mikä pökkelö. Paha.

      Poista
  3. Oj kun on hyvät kontrastit... tykkään!

    VastaaPoista
  4. Ompas rohkeeta värinkäyttöä, ihan kaunis varmasti livenä ja kun silmä tottunee.

    VastaaPoista