23.3.2012

SYNTTÄRIKILPAILUN VOITTAJA!!!!

Yes sir, I can boogie! On sanomattakin selvää, että tänään ei uni paina Martan silmää. Niin on into pinkeenä. Nyt lasketaan jo tunteja siihen, että pääsen uuteen kotiin. Tik, tak, aika menee h i t a a s t i... Matkustan tänään myös ensimmäistä kertaa Metrolla Vuosaareen. Toivottavasti en eksy ja joudu väärille raiteille. Menenkö Itään vai Länteen? Onpa jännää...

Nyt on sopivasti aikaa julkaista synttärikilpailun tulos. Selasin kaikki upeat vastaukset läpi ja täytyy todeta, että valinta on vaikea. Kaikki tyyni, hienoja vastauksia. Olen sikäli huono tuomari, että tahtoisin palkita kaikki. Mutta kisa on kisa ja julistan voittajaksi: NOLLAVAIMON eli nolliksen! Vastaus oli kaiken kattava Martan onnellisuudesta ja olit ensimmäinen kommentoija. Onneksi olkoon! Nolliksen blogi on nykyään suojattu ja minulle ei ole sinne pääsyä, mutta toivottavasti palkinnon saaja lukee tämän ja on minuun yhteydessä.

Mun ajatus ei nyt oikein keskity. Osa minusta harhailee jo tulevassa. Huomenna on varmasti hauska päivä. Tunnen jo nyt sen tehokkuuden, sen raivokkaan tehominän, joka pistää tuulemaan ja saamme suoritettua tarpeellisia hankintoja. Tuolla itäisellä puolella on se hyvä puoli, että palvelut ovat kaikenkattavat ja ne ovat näppärästi suht lähekkäin. Martta saa shoppailla sydämensä kyllyydestä...

Hei, nyt ei todellakaan ajatus luista. Täytyy alkaa listaamaan muistettavia asioita. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Ei malta tässä nyt jorista. Otan viikonlopuksi tietotekniikan mukaan ja katsotaan pelittääkö yhteydet Ukkorähjällä. Ja kerkeenkö yleensä viikonloppuna postailee. Jos hyvin käy, niin saan aikaiseksi kuvia asunnosta ennen remonttia.... TSAU!

5 kommenttia:

  1. Boogie, boogie... :)

    Onks sulla Nolliksen uuden blogin osoite oikein? Se ei nimittäin oo suojattu: http://nollavaimonpaluu.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kiitos Acata, minäkin ihmettelin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mitään, hyvä kun selvis. Sinne sitten vaan ahmimaan viimeisimmät kuulumiset. :)

      Poista
  3. Oi, sinä ihana ihminen ! Kiitos !! Mä jo luulin, että boikotoit mua tarkoituksella, mutta ehkä olitkin vain eksynyt. Ei ollut tarkoitus eksyttää.
    Mutta uskomatonta, että mä voitin !! Mä en voita ikinä mitään. Korkeintaan saan jotain lohtupalkintoja, vaikka ovatkin olleet sitten sitäkin lämmittävämpiä.
    Olisko kamalan röyhkeetä ehdottaa, että säästetään sun euroja ja Itellan vaivoja ja mä tulen lunastamaan ihastuttavan voittoni jostain sovitusta paikasta, kun Hgin keskustassa kaiketi molemmat pyöritään...? Tosin siinä on se ongelma, että sitä ennen mun pitäisi käydä kampaajalla, koska sä voit saada verkkokalvon tulehduksen nähdessäsi mun kammottavan kuontalon... No, tätä voi miettiä ja puntaroida hyödyt ja haitat.
    Kiitos vielä. Tää kyllä auttoi kummasti pysymään hengissä tämänkin viikonlopun. :)

    VastaaPoista
  4. Acata: Thänks tiedosta!

    Nollis: Voisitko olla yhteydessä minuun s-postini kautta? Thänks!

    VastaaPoista