15.2.2012

Paskahousu luuseri

Heräsin jotenkin huonolla tuulella. On biorytmit viturallaan tämän sähköisen tupakoinnin kanssa. Eihän tämä nyt ole mennyt ihan niin kuin Strömsöössä, sorruin eilen illalla polttamaan kolme tavallista röökiä. Mutta hienosti olin koko päivän sähkärillä! On se kumma, että toi tupakointi vaikuttaa mielialaan, on jotenkin puolinainen olo. Tyhmää. Tässä on nyt selityksen makua, mutta annan itselleni aikaa. Ja jos menee hyvin hankalaksi, niin vetäisin sen oikean röökin silloin, kun sille tuntuu. Niin kuin olen todennut, jokainen polttamaton sauhuke on kotiopäin. Näin alkuun voin olla osa-aikainen sähkäri. Kylläpä helpotti tämä toteamus. Joopa joo... Antakee anteeks.

Nyt en kerkeä muuta läpisee. Täytyy kirjoittaa meili englannin opelle, sain eilen koulutussuunnitelman. Se oli intresantti. Mun täytyy vastata ulukomuankielellä ja se ottaa oman aikansa. Lunta sataa hevisti, voisi jo loppua sen tuleminen. Lumi on ällöö. Nyt on kevät.

4 kommenttia:

  1. Ole itsellesi armollinen! Kerran jo kävin täällä kommentoimassa pitkät pätkät, mutta kämmäsin jotain ja kaikki hävisi.

    Mun mies vaihto röökin nuuskaan, tiiän että sekin on epäterveelistä, mutta eipähän juokse koko ajan ulkona:)

    VastaaPoista
  2. Kaapo: Armo on herran lahja, olen sen ansainnut ;) Minne menevät kadonneet tekstit, kuka ne saa? Kohtaammeko ne vielä jossakin... Kiito siitä.

    VastaaPoista
  3. http://iltalehti.fi/elintavat/2012021715223096_el.shtml

    VastaaPoista
  4. Piia: Heh, pitäskö kokeilla? Ei ku Intiaan...

    VastaaPoista