14.3.2011

Tänään katsoin näin

Leikin taas tänään valokuvaaja. Pyllistelin kamerani kanssa rantamaisemissa ja räbbäilin fotoja. Nyt en käytä automaattia ollenkaan vaan kaikki kuvat on järkkärikamaa ja se tekee tämän kuvaamisen vielä mielenkiintoisemmaksi. Olin ihan fiilareis.... Tässä muutama otos. Taas.
Hei!!!! Mulla on ONGELMIA kuvien lataamisen kans. Saan ladattua kuvat kuvien lisääminen vaiheeseen ja kun yritän siirtää kaikkia kuvia kerralla blogiin, niin en saa valituksi kuin yhden kuvan kerralla ( omppu ja klikkaus ei tee kuvia "aktiiviseksi" ja näin poistaa aina edellisen valitun.) Yleensä kaikki ladatut kuvat on jo ollut valmiiksi valittuna ja olen vain painanut "lisää valitut" ja homma on lähtenyt rullaamaan. Osaako joku kertoa missä vika? Mitä voisin tehdä? Äh! Argh!

Olen paljas


Olen avoin


En anna periksi

Annan periksi


Saa tulla leikkimään


Kaapelitalous


Herkkä mutta pistävä


Pistävä mutta herkkä


Souteloo!


Raudan lujaa


Muumin hima


Hei, sun heinilles!


Ylös päin


Milloin minut istutaan?


Tip Tip Tip






2 kommenttia:

  1. Vou, miten hienoja kuvia! Onnea!

    Mulla sama ongelma kuvien lisäämisen kanssa. Ilmestyi ihan äskettäin. Kai joku päivitys.

    VastaaPoista
  2. Yo! Thänks! Ongelma poistui eilen, hyvä. Tod. näk. joku päivitys.

    VastaaPoista