7.12.2010

Lunta ja linnanjuhlaa

Kaikki äänet ympäriltä ovat hukkuneet metrisiin lumikinoksiin. Huikeeta! Maisema on kuorrutettu valkoisella pumpulilla. Kaunista ja hankalaa. Pitänee lähteä duuniin aikaisemmalla bussilla. Siellä voi olla lievä chaaos, hih.

Vapaata takana, tuntuu ihan kuin olisi ollut mini lomalla. Täydelliset yöunet nautittuna ja nyt on kiva päästä piippaamaan. Eilen oli tylsäääää. Vaikka oli linnajuhlat. No, se hieman piristi. Kutsuttuna oli silmiinpistävän paljon homoseksuaaleja. Ihan minua huvitti, siellä tanssi homoparit sulassa sovussa valtakunnan kerman kanssa. Liekkö Tarja ajatellut, pisteet himaan, suositaan homoja. Hyvä Tarjaaaa!!! Naurettiin ukon kans, ei olisi moinen käynyt Kekkosen aikaan! Ei todella. Ja oli vielä yksi tummapintainen homo. Kyllä on aikoihin eletty....
Onhan se hyvä, että ei tarvitse meikäläisten puskissa hiippailla, eikä pimiällä itseään toista vasten hinkata. Saa julki olla. Rakkaus on avara. Mutta siinä minä olen samaa mieltä Päivi Räsäsen kanssa että, avioliitto on miehen ja naisen välinen instituutio. Näin on näppylät. Miksi meidän homojen pitää olla kuin heterot? En halua. Olen homo, vaikka laardissa vääntäisi.
Toki homoillakin pitäisi olla joku oma avioliittoa vastaava pariutumisriitti. Ja ehdottomasti oikeus adoptioon. Ja perintöön! Välillä minä kiusaan tuota ukkorähjää "Mennään naimisiin!" Ei oikein nappaa.... Olisin kaunis morsian..... Lumen valkoisessa unelmassani.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti