11.12.2010

Eliiiiiisaaaa Apuuuaaa



Juuri näin epäilin. Ei siitä asentamisesta mitään tullut. Hermostuttaa vaan. Aukaisin paketin ohjeineen ja katso, tajunta/ymmärrys katosi taivaan tuuliin. Enkä uskalla aloittaa sitä säätämistä, koska kyseessä on myös nämä tietoliikenneyhteyteni. Jos ne häviää, häviää koko elämäni. Tämä on kaikkeni. Näitä ilman en voi elää. Olen pahasti riippuvainen. Macnarkkis.
Miksiköhän tämä maailman on mennyt tähän? Kaikki koneet ja tekniikka on mennyt insinjööri tasolle, ei tavallinen kuolevainen pysty, ei kykene. Ehkäpä minä en ole tavallinen kuolevainen. Minulla on hiiren aivot. Tai sieltä puuttuu osa nro 457 (tieto ja tekniikka asennus.) Voisikohan niitä ostaa jostakin? Juu, kyllä voi. Soitin joku Helpdesk tai jotain. Vaatimattomasti 163 egee ja pojat päräyttää paikalle. Asentaisivat samalla minut. Siis silleen, en nyt tarkoita silleen.... Mut silleen.... Joo...
Hienot on viihdepaketit, ei niistä mitään hyötyä ole. Olkoon perkele!

Mie olen taas ummessa kuin tiineenä oleva lehmä. Sormet ei mahdu kunnolla tähän näppäimille, turvotusta pukkaa pintaan. Päätä särkee ja kroppa painaa kuin norsulla. Vittumaisinta tässä oireyhtymässä on tämä pikku kiukutus takaraivossa. Eilen illalla ei mikään ollut hyvin. Oikea ränkkäkänkkä. Tuo Elisa otti kupoliin ja kaikki. Ihan kaikki. Jouluiset ajatukseni olivat vaihtuneet paskaakos tässä hälläväliä heikunkeikun helevettiin. Ei edes perjantain pyhä rituaali saanut mieltäni kirkastumaan. Yleensä sauna auttaa vaivaan kuin vaivaan. Ehkä hieman helpotti ja painuinkin nukkumaan jo kympiltä. Nyt maistuu jo itse tavara suussa ja joka hermosolussa, vedän kahvia ja odotan räjähtävää alkuvoimaa. Mieltä ylentävää luettavaa, mutta oli pakka purkautua. Sori hei!

Lukemisesta puheen ollen. Voisiko kaikki lukijat nostaa kätensä ylös ja ilmoittautua alakerran kansliaan. Mullahan on sellainen seuranta, millä voin kyttäillä vierailujasi mieleni maailmassa (blogi.) Sen mukaan marraskuun kakskasi päivän jälkeen tätä Maken höpötystä on lukenut tasan yksi ihminen yhden kerran. Ja nyt ollaan kuitenkin jo joulukuun puolessa välissä. Haloo, onko tosiaan näin? Minä tietenkin ajattelen, että nyt ei seuranta pelitä, enkä suostu uskomaan lukijoiden puuttumista. Ja mikä ihmeellisintä, kaikki tämä tapahtui sen jälkeen, kun annoin itseni yleiseen jakeluun ( siitä jo taisin mainita, blogilista.)
Sitä kuvittelee, että tässäpähän nyt itselle näpytän ja salaista päiväkirjaa tuhrustan. Paskanmarjat, mä haluun eetteriin! Haluan, että joku lukee mua. Tartu tiukasti hanuriin ja lue mua! Taas tuo Kikka kummittelee.... Yrittääkö se sanoa jotakin kauttani? Kikkaaaaa.....

Joo. Mitä olisi ohjelmassa?
Heräsin taas ensimmäisen kerran 4.01 Pakotin itseni vielä nukkumaan. Mutta nyt ymmärsin, miksi herään pe-la liian aikaisin. Mulla on aina niin paljon kaikkee hommoo viikonlopuksi. Ja siksi en saa nukuttua. Pikku poika jouluaattona syndrooma, juu nou? Hölömö. Helevetin hölömö. No siis, ostoksille pitää mennä. Kaikkea pientä yleishyödyllistä ja jouluun liittyvää on hommattava. Nyt alkaa jo joulustressi punkea päälle. Ihanaa. Ja sitä ikuista siivoamista olisi tehtävä, että kaikki ei kaadu jeesuslapsen syntymään. Enkä vieläkään ole saanut niitä helvetin joulukoristeita kellarista!! Se ei ole niin yksinkertaista. Kellarikoppini on niin täynnä tavaraa, että oven aukaistuani, sieltä syöksyy rojua kuin mettä nuoren miehen hepistä. Huh. Tehtävän vaikeusaste nollamiinus. Minä teen sen!
Virittäydy tässä nyt sitten joulutunnelmaan. Röörit täynnä paskaa ja hermot pinkeenä kuin vieterijousi. Guud Juul!

En tiedä mitä laitan joululahjaksi Ukko rähjälle. Tai siis sellaista pientä ja yleistä kyllä joo, mutta joku kiva "parempi" ylläripylläri puuttuu. Raha varanto ei ole suosiollinen, joten kovin kummoista se ei voi olla. Kävin eilen sen ihanan hammaslääkärin tykö ja maksoin siitä lystistä rapiat kolmesataaegee. Hän ei ole enää yhtään niin ihana. Kallis ihastuksen kohde. Ja tekee kipeää, enkä ole SM. Jotakin pitäisi keksiä... Eikö se riitä, jos olen oikein kukkea ja kiltti? Ei taida riittää.... Hölmö joulu. Kikkeli, sanoisi Maija viisvee.

En halua mennä enää nukkumaan. Nyt on oltava helevetin tehokas. Matot pihalle, piparit tulemaan ja hirtetään se sika. Ikkunat pitäisi jouluksi pestä ja voitteko kuvitella??????? Otan tekokuusen. Nolottaa myöntää, minä aidon ihminen otan tekoa. Tähän on tultu. Häpäisen Jeesuslapsosen, Marian ja Josefiinan. Koko seimen ja kaukalon. Ei tiedä tietäjä viisas mihin torppaan tulla. Ei haise havu vain pelkkä muovi. Julistan keinotekoisuuden joujoujoujoulun! Olen pelkkää materiaa.... SikaPossu. Nöf! Anteeks pukki!

2 kommenttia:

  1. Make, se laskuri on pielessä, koska minä käyn katsomassa joka päivä, mitä uutta. Päivän paras hetki. Oley niin rehellinen ja avoin ja tietotekniikka todella sucks!

    VastaaPoista
  2. Jee! Mahtavaa, mulla on ainakin yks lukija! Ja tietotekniikka on syvältä...

    VastaaPoista