9.11.2010

Akupunktioooo



Heh! Viikonloppu hurahti ihan käsistä. Oli hauskat bileet la-iltana ja tukka hiukka kipeenä sunnuntaina. Mut en mie tiiä, jotenkin se rentouttaa... Poltin myös tupakkia posket lommolla. Mutta se jäi sit siihen. Nyt ei ole ollut mitään tarvetta. Hyi, yksi tupakoiva ilta ja tunsin jo huonot vaikutukset kehossani. Todella hyvä syy olla ilman....

Patte katsoo televisiosta Tuuri ohjelmaa ja haluaa sinne ensi kesänä, hah! No, meille junteille se sopii. Tuurin kyläkauppaan lomamatkalle. Anna mun kaikki kestää! Voe sorsan perse ja pulun pylly! Sinnehän sitä mennään....

Huomen aamulla on ensimmäinen aku-kerta. Maanantaina kävin hierojalla. Pehmeät hoitomuodot saavat toivottavasti oloni korjaantumaan. Odotan kovasti akupunktiolta, vedän tässä muutaman neulonta kerran peräkanaa ja olen uudelleen, jälleen syntynyt. En muista, joko kirjoitin, että olen myös harkinnut psykoterapiaa? Olin yhteydessä yhteen tuttuun terapeuttiin ja hän lupasi suositella minulle sopivaa terapeuttia. Olen päättänyt selättää tämän selittämättömän sydän kipuilun. Olkoon henkistä, olkoon fyysistä, olkoon vaikka peräreiästä, mutta minua ei lannisteta. Voihan se olla, että elämän mittainen henkinen taakka laittaa pumpun jyskyttää. Sitä vain mennä porskuttaa ja suorittaa ( nimenomaan SUORITTAA) ja tähän ikään päästyään alkaa oireilla. Ja tippua....
Katsotaan sanoi terapeutti. Mielenkiintoista.

Pääsin tänään aikaisemmin töistä. Olen ihan pihalla. Yleensä olen aina illat duunissa ja nyt mietin, että pitäisi tehdä jotakin järkevää. Vähintäänkin kopistella matot, pestä ikkunat ja kiillottaa hopiat. Miks ei jumalauta vain voisi olla? Siinä on opettelua Janhusen akan pojalla.
Kävin illalla uimassa. Oli huikee myräkkä ja märkää moskaa satoi silmät korvat täys. Ai että mie tykkään tämmöisistä keleistä! Mitä pahempi sen parempi.
Jahas, nyt täytynee viihdyttää pikku koiraa. Heitä Simo Siiliä, minä noudan.
Kohta on taas viikonloppu. Club de la Gurmee kokoontuu. Ou jees!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti