6.6.2010

Kuvia






Sunnuntai-iltana kaupungissa. Istun tässä koneella ja selailen ottamiani kuvia mökiltä. Eräs ystäväni tykkää kuvistani, joten laitan tähän muutaman tunnelman. Tykkään kuvata, välitän niitä tunnelmia, mitä piirtyy mun verkkokalvoilleni. Eihän kuvat ole kaikkien sääntöjen ja oppien mukaan, mutta miksi pitäisi? Kauneus on katsojan silmissä.

Huomaa, että koulut on loppuneet. Levotonta nuorisoa maleksii lähiössä ja musat pauhaa läheisiltä kallioilta. Oih, elämänsä kesää elävät. Kunhan eivät aiheuta järjestyshäiriöitä, helvetin nulikat! Katkera vanhapiika... Antaa nuorison mellestää! Olen minäkin ollut joskus nuori. Varsinainen kapinallinen. Voi mutsi raukkaa...

Arki edessä ja työt kutsuu. Näin lomien lähestyessä on hyvät fibat tehdä duunii. Enkä itse ole rätti poikki, kiitos viikon lomani. Se olikin hyvä idea, pitää viikon loma keväällä. Näin ei ole nyt ihan burnout ja jaksaa painaa loppuun asti. Hyvä minä! Tästä voisi tulla hyvä perinne.
Huomenna aloitankin työt vasta klo: 13.00, voi aamulla touhuta rauhassa ja hoitaa asioita.
Rukoilen yläkertaa, että olkapää kestää ja keuhkopöhö on taakse jäänyttä elämää.
Nyt hyppään höyhensaarille uneksimaan!

P:S Olen ihastunut!!
En enää nykyään innostu musiikista niin kuin joskus ennen vanhaan. Mut nyt olen ihan höperöitynyt Chisun musiikkiin. Mahtava mimmi ja upeaa musaa. Hienoja sanoituksia, koskettaa kovasti. Pakko päästä keikalle. Esim. biisi Kerrasta poikki, sattuu syvälle. Kuuntele!!! Kuuntele! Sun on pakko kuunnella!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti