18.5.2010

Farkkua ja Näppylää




Aamiaisen jälkeen ihastelin eilisiä ostoksia. Jänniä yksityiskohtia ja hyvä pesu. Farkuissa meinaan. Ihan piti kuva tänne laittaa, fashion, fashion..... Klikkaamalla kuvaa, saat sen suuremmaksi ja näet paremmin. Jos nyt ketä kiinnostaa???? Kivoista farkuista tulee aina hyvä mieli....

Helskutti, mulla on yläkropassa näppylää. Tod.näk. aurinkoihottumaa. Luulen, että se johtuu noista aurinkorasvoista. Yläkroppa on se, jota pitää rasvata kun se palaa herkemmin. Höh, ällöö!
Tänään ei tarvitse rasittaa itseä auringonotolla, pakkaan kohta kimpsut ja kampsut ja lähden Aqualandiaaaaaan!!!! Laskemaan vesiliukumäkeä, jee! Minä tykkään kaikesta mikä liittyy veteen. Mun elementti on vesi. Toisilla se on tuli tai maa esim. Olen jo pikku pennusta ollut hirveä vesipeto. Ja jos mulla on pahaolo henkisesti, niin vesi rauhoittaa ja auttaa. Paras on uiminen, amme tai kylpeminen, mutta jo suihku helpottaa. Puhumattakaan vesipuistosta. Jes!
Enkä nyt tarkoita, että olisi paha olo. Voi siellä hupailla silkasta ilosta!

Aloitin eilen enkeleitä hiuksissani romaanin. Vaikuttaa aika jännälle, en oikein tiedä vielä, kuinka kirjaan pitäisi suhtautua. Onko ihan höpönpöppöötä, vai olisiko siinä totuuden siementä? Tavallaan uskon enkeleihin.....

Taas jännätään tuhkapilviä. Pelätään. Olen laittanut yläkertaan nöyriä ja hiljaisia pyyntöjä onnistuneesta kotimatkasta. Niin kuin eilen totesin, nyt alkaa jo olla se kotiin kaipuu. On levännyt olo, töihin tekee jo mieli ja arkisiin rutiineihin. Ja ennen kaikkea mökille! Kukat pitää laittaa ja aloittaa kesäkeittiön rakennus ja voi että, vaikka mitä kivaa on tulossa! Ja kohtahan on taas kesäloma. Ei ahista, ei purista!

Hetken selätän vielä ja lukasen hiukka enkeleitä. Se eilinen ravintola, oli muuten Mondo nimeltään. Unohdin mainita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti