4.7.2012

Tää on ihan Malibuuuu!

No nyt se sitten on. Hirvee helle. Yläterdellä ei voi istua, se on niin hemmetin kuuma. Ollaan siis siirrytty kesäterassille. Siellä käy vilvoittava tuulen vire ja olo on suht siedettävä. Tässä kuumuudessa ei voi oikein tehdä mitään ihmeellistä, joten siivosin vain mökin takapihan ja keräsin tontilta kaikki kuivat karahkat. Sellaista kivaa ulkoilmapuuhastelua. Nyt on iipee ja mittari terdellä näyttää kakskytviis, eli ei siis tod. voi/tartte/saa tehdä mitään muuta kuin keskittyä itsensä viilentämiseen. Istun varjossa ja jostakin kumman syystä, nautin tästä etelän hölöväyksestä. Tunnelma on kuin konsanaan malibubiitsillä. Paistakoon nyt, kyllä se kylymä vielä sieltä tulee. Viimeistään marraskuussa. Hups, ihan järkyttävää tämä positiivisuuteni.

Aatami vai Eva?

Tulen puun takaa

Halakoja, perkele!
Mutta kyllähän tää elo alkaa pikku hiljaa maistua lomalle. Tänä(kin) aamuna nukuttiin Juppen kans viel sellaiset aamupäiväpäikkärit.  Herättiin niin kuin kaksi kertaa tähän päivään. Siitä tietää, että alkaa olla lomalla. Unijukka on messis. Olen myös tyytyväinen siihen, että olen jaksanut harrastaa hitusen kuntoliikuntaa. Ei tuu plösö olo jo heti alku lomasta. Ja kyllähän nämä aistit on myös viritetty kesäkanavalle. Alkaa antaa periksi ja osaa ottaa rennosti. Hah, ai Martta vai? No, joo, joo. Väitän, että nyt se kesä vasta alkaa...

Vaikka on hillitön helle, niin ajattelin kyllä saunan lämmäyttää. Se kuuluu kesäiltaan. Onhan tää valon määrä aika shokeeraava. Maisema on kuin kultaa. Ukkorähjä on ollut päivän omilla teillään, valmistun häntä vastaanottamaan, enkä halua istua nenä kiinni tässä koneessa. Se ei ole huomaavaista, näin kauniina kesäiltana. Eiks nautita nyt? Hopi, hopi, siitä nauttimaan. Anna mennä vaan!

4 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Huikeen hyvä vaahterakuva. Valo taittuu ku parhaimmissa päivissä. Me lähetään kans Ukkorähjän kanssa huomenna Affenanmaalailemaan kera pyörien, miniloma that is. Hyvät lomat teille ja meille!

    Kauko

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällö valo suorastaan tykkittää :)

      Affenanmaalla kuulu syödä pannukakkua. Se on siitä kuulu. Jette kivaa lomaa teille ja meille! Pysytään pinnalla, edelleen.

      Poista