Aloitan nykyään aamuni mikrokuumennetulla kauratyynyllä. Nautin sitä ulkoisesti, se ei ole syötävää vaikka niin voisi luulla. Tai miksi sitä ei voisi syödäkin, kauraahan siellä on sisällä. Siitä hyvät puurot keittäisi. Mutta se auttaa jäykkäpaskaniskaani. Minä ei voi ymmärtää, mikä Martan niskaa kolottaa. Jokainen aamu sama juttu. Pää ei käänny ja vihloo. Täytynee ostaa se uusi tyyny, jos vika kuitenkin on siinä. Tai sit mulla on joku Meksikaani hyppyskuppa. Se sikiää pyhästä hengestä. Ei voi olla enää normi jäkitysvamma, kaikkeni teen sen hoitamiseksi, eikä auta. Hemmetti soikoon!
 |
| Budhani mun |
Sain eilen Budhani himaan. Nyt ovat kaikki henget kasassa. Ostin taulun männä vuosina Thailandiasta ja se on ollut duunipaikan seinällä. Edelliseen himaan se ei oikein istunut, mutta tänne sopii kuin tissi liiveihin. Niin on taulus somasti keltaista ja turkoosii, toistaa tätä värimaailmaa. Siinä nyt seinällä möllöttää ja Martalle siunausta tuottaa.
 |
| Valotaidetta |
Huomenna vietän osapäivä veepeen. Menen duuniin vasta iipeeksi. Martta tahtoo ostaa uudet vaatteet viikonlopun juhliin. Ja jotakin kesäistä päälle pantavaa olisi muutoinkin kiva hankkia. Enpä ole rättilöitä sit ihan äsken shopannut. Siksi se on oikeutettua. Ja on aina kiva juhlistaa, kun on jotakin uutta päälle pantavaa. Juhlista puheenollen, nyt alkaa menyy olla kasassa. Suht kevyellä salaatti ja pikku naposteltava linjalla mennään. Eihän myö tytöt syödä mitään liian täyttävää ennen buariin menoa. Ei mahtuisi mekot ylle kun turvottaa. Pitäisikö tarjota parit laksatiivit samalla, olisi turvokit hoidettu. Hyvä idea, teen Martan losahtavat laksatiivi drinksut. Niitä siinä alkuun vieraille tarjoan, niin vietämme kaikki aikaa kuninkaallisessa pyhätössäni. Mikäs, kyllähän siellä passaa nyt istua. On kattoruunut ja pelit.
 |
| Sisäinen valo |
 |
| PimpulaPampulanaulakko |
Arvaa mitä? Odotan, että kello tulee aikaan kolistella, jotta voisin siivota tämän työhuoneen. Noi remppalaatikot ovat vielä lattialla levällään ja nyt heivaan ne ullakkotilaan. Se on aina sieluani tyydyttävä tila, että tehtävä. Saa pois kaiken sen, mikä muistuttaa tapahtuneesta. Elämä on siis palannut uomilleen. On aika uusien tuulien puhaltaa. Hah, olipa kaunokirjallisesti ilmaistu! Arkikielessä tarkoittanee sitä, että nyt on taas tylsää, eikä ole mitään tekemistä. Ei kai...
Luen tätä tässä seitsemältä aamulla mikrokuumennettu kauratyyny niskassa. Samikset!
VastaaPoistaItselläni ainakin suurimmat niskajumit aiheuttaa yöllinen hampaiden pureminen yhteen. Varsinkin pienoinen stressi lisää sitä massiivisesti. Löytyiskös Martalta samaa vikaa?
Tykkään noista tauluista ja sisustuksestasi noin ylipäänsäkin. :)
Katsoppa, Martalla on purukiskot jossakin laatikon uumenissa. Hampaat ovat vaihtaneet paikkaa, eivätkä enää passaa. Noin vuosi sitten meinasin purra hampaani piloille, tunne ja tila oli ikävä. Nyt ei sitä oiretta, mut eihän sitä tiedä...
PoistaKiitos tykkäyksestä. Hima on rakas!
Buddha soppii sun kotiin hienosti! Keittiö on muuten ihanan raikas, tyyliläs ja pirteä! Mutta mitä on nyt Inochin seinällä ku Buddha on pois?
VastaaPoistaBudha antoi sen viimeisen siunauksen ;) Inochin seinälle odotamme jotakin tukkataidepläjäystä from kera/redken/loreal :)
PoistaKeittiössä on myös parasta sen helppohoitoisuus. Värit kieltämättä toimii, on Minttu hyvää energioo!
Todella hienosti värit sointuu! Muutenkin olet stailannut upean kodin! Pitäisköhän jonkun ehdottaa jollekkin tv-kanavalle että tahdomme Maketsu-shown! Siinä sä sisustaisit, kokkaisit, järjestäisit bileitä, välillä piippaisit:-)
VastaaPoistaOlis se hienoo vai mitä!
Thänks Viivi!
PoistaHiukka tyhjä olo nyt, kun kaikki alkaa olla laitettu. Sikäli tollainen teevee hässäkkä olisi kiva, että kaikella olisi jatkumo. Saisin tehdä kaikkea sitä mitä rakastaa ja on intohimokas ;)
Voi Budha on upea! Ihanat värit!
VastaaPoista