21.4.2012

Pissahousu tapiseeraa

Onnellinen pesä. Kaunis valo ja lämmin tunnelma. Miksi kotia rakastaa niin, että haluaa tehdä kaikkensa sen eteen. Sen pitää olla viihtyisä, siellä pitää olla hyvä olo. Mikään asia ei saa häiritä ja pitää olla turvassa. Minä annan kaikkeni tämän tekemiseen. Siksi se on mulle niin H e l v e t i n tärkeetä. Onkin ollut erityisen ihanaa laittaa tätä asuntoa, ja väitän, että tästä tulee kauniimpi kuin edellinen. Tai jotenkin tämä vastaa enemmän sitä, mitä itse olen. Valoa, raikkautta ja selkeälinjaisuutta. Sellainenhan minä juuri olen! Hups, nyt taisi mennä överiks. Hiukka itsekehun puolelle, sanoisin. Enihau, täällä on hyvät fibat ja kiva viettää kultainen keski-ikä. Täältä onkin sit kiva siirtyä eläkkeelle Epsanjan auringon alle. Los Mojitos!

Surullisen kuuluisa

Istuta mua!

Uusi lamppu olen ma

Loistan ympärilleni ma
Tein tänään hyviä ostoksia. Kaikkea tuikitarpeellista tykötarviketta. Nyt on valkoinen kahvinkeitin ja uudet turkoosin väriset lukulasit työhuoneeseen. Tämähän se onkin niin jännää, kun on eri huoneita. Ja niissä kaikissa pitää olla omat funktiot. Nyt tarvitaan useammat lukulasitkin. Jokaiseen huoneeseen omat. Ennen riitti kahdet. Ostin myös aivan mahtavan jalkalampun. Näyttää ihan sairaan kalliille disain-lampulle, mutta on Bauhausista ja maksoi 170 erkkiä. Se sopii tuohon nurkkaan, kuin Isännän nyrkki Emännän silmään, sano.

Valos valosta

Jos tekisin töitä niin tää olis se mis niitä tekis

Maisemii
Sain tänään myös ne puuttuvat tuolinjalat. Nyt on koko ruokailuryhmäperhe kasassa ja ilme on ylen raikas. Houkuttelee viettämään juhlallisia iltamia. Koivikkotapetti odottaa tuossa nurkassa huomista esiintuloaan. Mua jännittäää niin, että varmasti pissaan huosuuni. Pitänee laittaa Tenat pöksyyn iltapäiväksi, niin ei käy vahinko. Olisihan se noloa, jos housut märkänä alkaisin tapiseeraamaan. Huomenna on vielä pakko mennä ostamaan se suihkulähde, sekään ei jätä mieltäni rauhaan. Saan näitä päähänpinttymiä siitä, että mitä haluan, turhankin voimakkaasti. Silloin ne on vain toteutettava, saan rauhan. Ja silmä lepää, siksi myös sielu.

Oletteko muuten huomanneet, että mun ei ole tehnyt pitkään aikaan mieli buariin? Itsekin olen sitä ihmetellyt. Yleensä siinä vaiheessa, kun mun alkaisi normisti tehdä mieli kylille, mua alkaakin nykyään väsyttää. Siinä myös yksi syy,  miksi haluan laittaa kodistani mahdollisimman viihtyisän. Tämä on parasta baaria ja silloin ympärillä pitää olla myös kaunista.  Silloin viihtyy...

En ole muistanut / kerennyt / syödä tänään. Nyt iski näläkä. Ja kello on 0.22.  Taidan ottaa kulhollisen aamiasmuroja. Sama kai tuo on, milloin ne syö. Eipähän mene aikaa hukkaan huomiseen aamiaiseen. Se on ikään kuin ennakkoon nautittu. Senkin ajan voi toimia tehokkaasti. En saanut tänään kaikkia johtoja laitettua. Siinäpä onkin kiva pikku aamupuhde.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti