23.2.2012

Vihloo!

Mulla on rasitusvamma ranteessa. Johtuu tästä mitä juuri nyt teen. Virallinen lääketieteellinen nimitys lienee hiirikäsi. Hassua, olen rottakäsivammainen. Istun hetken tässä ja vihlova kipu ottaa ranteeseen. Pitääks mun jäädä saikulle bloggauksesta? Voiko sille tehdä jotain, onko ainut apu tosiaankin lepo? Höh!

Rinsessa Viktuuria on synnyttänyt terveen tyttölapsen! Viime yönä päivänvalon näki rapiat 3 kiloinen kuninkaallinen palleroinen. Jette kiva, mykke bra! Hää on sit tulevaisuudessa Ruottin hallitsija. Minä en sitä valtaannousua tule koskaan näkemään, olenhan silloin jo manalan mailla. Onnee enivei!

Eksyin nettiin etsimään uutta kotia. Se oli virhe. Saan siitä aikaiseksi ikävän hyben. Tietenkin, sieltä löytyi juuri se mulle tarkoitettu, ainutlaatuinen hima. Kaikki hyvät menee alta, ennen kuin oma on myyty. Kaiken pitäisi tapahtua nyt heti! Otan aikalisän ja olen fiksu. Jätän katselun ja palaan asiaan vasta kuin tämä on myyty. Ensimmäinen näyttö on kuin onkin nyt viikonloppuna. Pyörät lähtee pyörimään ja olen varautunut pitkään kaupantekoon. Ongelmana on myös se, että tämä asuntohan on rakkaudella itselle duunattu, tää on uniikki ja minulle ihana. Uuden kodin löytäminen ei ole helppoa kermaperse rinsessalle. Ne edulliset ja "kivat" ovat vain niin tavallisia. Katseltuani vaihtoehtoja, tulin kyllä siihen tulokseen, että remonttia on tiedossa. En minä voi tyytyä tavalliseen, ihan "kivaan." Martalle pitää olla spesiaalia. Mutta se erikoinen valitettavasti maksaa, ellei osta ihan pommia ja duunaa kaikkea itse. Olenko siihen valmis? Se on hyvä kysymys. Tärkeintä nyt kuitenkin on löytää rauhallinen talo, ylin kerros ja halpa hintainen, hyvillä kulkuyhteyksillä varustettu hima. Ai niin, meri pitää olla lähellä. Kuullostaaks toi jotenkin mahdottomalle? Ei, tämä koti on juuri sitä. Miks siis muutan? Elämässä pitää olla liikettä ja vaihtelua. Ei pidä jäädä kiinni materiaan. Mutta sen tunnustan, että itku tulee, kun täältä lähden.

Jahas, eipä tässä nyt muuta. On pakko lopettaa, ranne on sitä mieltä. Lähden uimaan. Ikkunat pitäisi pestä. Sataa märkää, ei silloin voi. Alkaisinko pakkaamaan? Laitan hopiat laatikkoon. Tää on jo menos...

5 kommenttia:

  1. Martalla puhaltaa näköjään muutoksen tuulet..tervetuloa vaan itään, itse ainakin viihdyn, meri ja metro on huippuja! Tietty itä-helsinki on aika laaja käsite, kaikkea Kulosaaresta Kontulaan..:D Luulisi että joutuu remppaamaan jos jotain spesiaalia haluaa, harvoin ne muiden "spesiaalit" miellyttää omaa silmää..

    ps. toi bloggerin uusi sanavahvistus on vmäinen, sullakin on se näköjään päällä..

    VastaaPoista
  2. fcookie: Hei, löysin eilen netistä helmen. Vuosaaressa kiva kaksio. se menee tietysti alta :( Itähesaan ollaan tulossa! Se sanavahvistus on vmäinen, en tiennyt, että mulla on se käytössä. Inhoon sitä ja se vaikuttaa siihen, että aina ei jaksa kommentoida, kun se kestää sanojen epäselvyyden vuoksi. Saako sen jotenkin pois? Täytyy tutkia, haluan sen POIS! Kiitos vinkistä!

    VastaaPoista
  3. Heips, mä allekirjoitan fcookien tekstin! Tervetuloo metroon meidän viereen :-)
    Ja nyt siihen vmäiseen osioon...

    VastaaPoista
  4. En tiedä löysitkö jo mutta sen saa poistettua bloggerin vanhasta käyttöliittymästä kohdasta asetukset->kommentit..uudesta käyttöliittymästä ei taida saada poistettua eli pitää ensin vaihtaa takaisin vanhaan..

    VastaaPoista
  5. Viivi: Pitäkää peukkuja!

    fcookie: Thänks, tarkistan nyt heti!

    VastaaPoista