25.2.2012

Elämässä on valo

Hui, kun nukuin nopeesti. Laitoin illalla silmät kii ja poks, aukaisin ne. Mihin se yö hävis? Nukuinko ollenkaan vai nukuinko kuoleman rajamailla? Syvää ja tyydytettyä unta, sitä se oli. Nyt ei väsytä. Pikku päässä tapahtuu taas paljon ja Martta käy kierroksilla. Minkäs teet, se on mun luonto...

Sain eilen poistettua blogista kommentoinnin tunnistesanat. Ne ärsyttävät epäselvyydet, jotka pitää aina näppäillä, jos olet halunnut laittaa vastauksia ym. Olen itse aina tuskaillut niiden kanssa kommentoidessa muiden blogeja, enkä yhtään tiennyt, että ne on myös mulla. Sorgen, nyt ne on veke. Kiitos erään lukijani, joka toi asian tietooni! Mutta kuka fiksu kertoisi minulle mikä on Spämmi? Onks se joku roskaposti?

Eilinen kuumakivihieronta oli hienoinen pettymys. Jokaisella on oma tyylinsä tehdä se ja eilinen oli hieman hutiloiva. Kivet eivät levänneet kuumina kehollani ja näin lämmön antama syvä relaksointi jäi saavuttamatta. Noh, vedin kyllä sikeitä hoidon aikana ja taisin peräti kuorsata, eli joku rela saavutettiin. Mutta pakottava niska/hartiakipu ei poistunut ja tarvitaan kyllä tehokkaampaa muokkausta. Pöh!

Se minulle tarkoitettu helmi (asunto) on poistunut Oikotien valikoimista. Harmittaako mua? Ehkä hitusen, mutta uskon, että näin on tarkoitettu. Jotakin parempaa on luvassa. On turha jäädä vellomaan vitutukseen, kun voi kääntää asian valoksi. Tämä on nykyinen mottoni. Sellaiset ikävät ajatukset vetävät kaikkea moskaa puoleensa ja tekee elämästä hankalan. Martta ei moiseen enää suostu. Olen kääntänyt laivani keulan kohti aurinkoa, enkä suostu seilaamaan syvissä vesissä. Olenkohan ollut aikaisemmassa elämässäni joku merimies? Niin mielelläni käytän merellisiä vertauskuvia. Voi olla, sillä meri on mulle rakas.

Katso, elämän valo!
Pikku linnut ovat energisiä. Hillitön piipitys tähän aikaan. Voisi kuvitella, että on kesä. Lunta pudottaa, talvi on ympärillä ja nämä luojan luomat kesää konsertoivat. Hassu tunne, mutta se on lupaus tulevasta. Vai voitko muka väittää, että tämä sulokas ääni ei toisi mieleesi lämpöä ja valoa? Tarkemmin ajateltuna, tuo(kin) on yksi luojan pelastavista hienosäädöistä. Väsynyt ja harmaa ihminen saa pitkä talven jälkeen ripauksen onnen tunteesta. Ei siihen loppujen lopuksi paljon tarvita. Lintujen laulua ja ihmispolo hymyilee. Aika hienoo! Titityy sullekin! Mene ja kuuntele, ole onnellinen!

Tänään on si touhupäivä. Se hyvä puoli asunnon myynnissä on, että tulee tehtyä sellaista tekemätöntä järjestelyhommoo. Tässä samalla hoituu kevätsiivous. Ai niin, olin päättänyt, että nyt lopetan tästä asiasta vouhkamisen. Piste. Nyt loppu. Mutta ne ikkunat pesen.... Viriiliä viikonloppua jokaiselle!

2 kommenttia:

  1. Hei, ei sitä helmiasuntoa välttämättä vielä ole myyty. Ilmoitus voi olla vain "lepäämässä" välillä!
    Näin eräällä ystävällämmekin on juuri nyt. Toivotan onnea huomiseksi!

    VastaaPoista
  2. Viivi: Jospa se olisikin niin...

    VastaaPoista