4.10.2011

Kadonneen minän metsästys

Pikainen postaus arkiseen harmauteen. Energiat ei ihan huipussaan, kiitos viikonlopun. En ala nyt valittaa, ruoskin itseäni ja elän vedellä ja leivällä. Helvetin pässi!

Juu, uudet kodinkoneet kävi eilen lähellä. Tilasin ne kotiin kannettuna ja asennettuna. Kuinkas sitten kävikään? Mun itseni olisi pitänyt olla kantamassa niitä kolmanteen kerrokseen! Minä, joka maksoin siitä, että ne toimitetaan asennettuna paikoilleen, en kyseisen järjestelyyn suostunut. Tämä on sitä asiakaspalvelua. Voihan perse.... Ensi maanantaina uusi yritys ja en todella maksa kuljetuksesta kahta kertaa. Juu, pikku asia, mutta periaatteellinen selkävammaiselle. Piste.

Paistoin juuri karppileipäni. Mulle on tullut himotus sitä kohtaan. Viikonloppuna annoin itselle luvan nauttia kiellettyä. Maistui pahalla ja massu oli pipi. Ei hyvä. On helppo pysyä kaidalla tiellä.

Edessä psykofyysistä ilon metsästystä, kyllä tää tästä taas. Ihana syksy ilma, vielä pakkasia, kiitos!

5 kommenttia:

  1. Mulla kanssa yrittivät ammoin tuoda jääkaapin, niin, että olisivat vaan kipanneet sen eteiseen. Hiukan kun pillastuin, niin kyllähän jätkät sitten roudas sen paikoilleen sinne keittiön kehikkoon. Heillä nyt kuitenkin oli se kippikärry (, jonka virallinen nimi on varmaan jotain ihan muuta) ja kaappi piti tosiaan nostaa (/kipata) sellaiseen kaappi-kehikkoon. Jätkät oli ihan hiton nihkeinä, kun ei kuulemma kuulu hommiin laittaa paikoilleen. No ehkä ei, mut millähän hitolla tällanen yksinäinen naisimmeinen sen punttaa paikoilleen, jätkillä siihen meni minuutti. Mur, ärsyttää vieläkin! Ja kaappihan toki toimitettiin 3,5 tuntia sovitusta myöhässä joulunalusviikolla, jolloin oisin ehkä voinut viettää senkin kolme tuntia niillä viime hetken hätäpaniikkiostoksilla. Mur vol. 2.

    VastaaPoista
  2. Acata: Just niin tätä! Missä helvetissä on vanhanajan palvelukultturi? Näiden kans täytyy vain olla tiukkana. Toihan olisi ihan sama, jos minä sanoisin mun asiakkaalle, että voisitko itse pestä tukkas, kun se nyt ei oikein kuulu mun hommiin vaikka siitä maksatkin. Häh?

    VastaaPoista
  3. Ärrinmurrin! :) Tsemppiä huomiselle, toivottavasti nyt päätyy mööpelit paikoilleen ilman, että sun täytyy osallistua.

    VastaaPoista
  4. Acata: Kaks verevää jannua kävi tänään, koneet asennettu ja minä kiitän.

    VastaaPoista
  5. Wuhuuu! Niin sitä pitää! :)

    VastaaPoista