8.4.2011

Hyvää unta

Nyt en jaarittele sitä ihmeellisyyttä, että taas on perjantai. Totean sen vain olevan. Olen kiitollinen täyteläisestä yöunesta, puutarhavalot on sammutettu ja yöuni jatkunut aamuun. Hyvä homma. Tsäpäkkä viikendi tiedossa. Poikkeuksellisesti huomennakin duunia ja vaikka mitä hommoo. Ruoka/illallisvieraita tulossa la-iltana, Martta panee parastaan. Kiva, kiva. Ajatuksissa olisi käydä mökillä laittamassa lämmöt päälle, katsotaan mikä on toteutuksen mahdollisuus. Jospa lumet sulaisikin pääsiäiseksi ja pääsisimme pikku paratiisiimme.

Matkakuume kolkuttelee jo. Matkapakaasi täytyy kellarista noutaa ja aloittaa matkavalmistelut. Juu, on niin kiire viikko edessä, että pakko hoitaa jo nyt pyykinpesut ja muut tarpeelliset, ei tarvitse sitten hötkyillä. Minua höperöä aina niin jännittää tämä matkustaminen. En minä lentämistä pelkää, mutta kaikkea sitä muuta kummittelua. Pääseekö lähtemään, onko lennot ajoissa, purkautuuko tulivuoret, onko lakkoja, hyökkääkö terroristit ym. ym. Kyllä matkustaminen on jänskän ihanaa... Iloinen Amsterdam, täältä mie tuun!

Eilisen kakkakikkailun jälkeen haluan antaa teille myös herkän puoleni. Oih, katso pikku kisun herkkää kyyneltä. Liekkö pienellä kylmä. Herkästi värisee hän...



KEVÄT KEVÄT KEVÄT KEVÄT KEVÄT KEVÄT KEVÄT KEVÄT KEVÄT KEVÄT KEVÄT

5 kommenttia:

  1. Sitten paljon kuvia ja hyviä vinkkejä, mekin nääs lähdetään Amsterdamiin (tosin vasta kesällä) :)

    VastaaPoista
  2. Menenkin Damiin tulpaanimatkalle ja kamera käy. Postaukset tulossa, totta kai!

    VastaaPoista
  3. Sairaanupee kisukuva, hienoa et sait sen makron ostettua. Amterdamiin kuinka upeeta, mun haavekaupunkiin johon kyllä menen vielä kohan kerkeen. Mie lähen 27 päivä Toskanaan (kirjoitetaako suomeksi noin) maisemavalokuvauskurssille tosi kivaa sekin. Olen muuten samanlainen hermikimppu reissuun lähössä ja nyt tuo kuvausreissu jännittää ko lähtö Tampesterista ja sinne pitäis mennä junalla mut pitääkö lähtee viikkoo ennen kun ei tosta VR:stä koskaan tiedä miten perille pääsee.

    VastaaPoista
  4. Heps! Arvaa vaan kuinka odotan reissua, ja ennen kaikkea kuvaamista. Neljä päivää saa keskittyä siihen ja menenkin käymään tulppaanipuutarhassa kuvausreisulle. Joo, matkakuume on vallaton... Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
  5. Aivan upea tulkinta pajunkissan kyyneleistä, tykkäilen!

    Innokkaana odottelen kuviasi ja juttujasi Amsterdamista! Itse olen piipahtanut siellä kerran joskus aikoja sitten, mutten mitään enää muista eikä kuviakaan ole yhtään. Siitä on niin paljon aikaa, että silloin kuvattiin (tai siis ainakin minä kuvasin) vielä filmille :D

    Kyllä ne koneet yleensä kulkee: ennemmin tai myöhemmin. Minulla menee aina vatsa sekaisin vähintään päivää ennen lentoa, vaikka aika paljon on tullut lenneltyä. Vaan tällainen vatsareagoija kun olen, niin ei siitä nähtävästi eroon pääse, vaikkei edes ajattelisi ;)

    VastaaPoista