1.3.2011

Tippaa ja särkynyttä lasia

Hieroja, tuo ihmisen paras ystävä! Taas lähtee aamut hyvin käyntiin, kun ei tarvitse kävellä pitkin seiniä. Olen onnellinen! Luulotautisena hetken jo kuvittelin, että mulla on vähintäänkin aivokasvain... Näin taas huomaa, kuinka olikaan juntturassa. Hölmö minä. Nyt virtaa energiat ja vereni.  Hyvä hieronta.


Voihan pylly! Hajotin mun hienot lukulasit. Luen aina iltaisin sängyssä ja olen itselleni tolkuttanut, että en laske laseja lattialle. Eilen ne on kuitenkin lipsahtanut sinne ja tyyny päälle. Siihenpä sitten polkasin, lasit on entiset. Mikä on tämä silmäkarma (huono.) Roskia silmät täys, tipottaa täytyy. Lasit hajoaa. Onpas nyt. Lasit on Tiimarin exlusiiv-mallistoa ja hinnaltaan huikeat kaheksan euroo. Hirveesti harmittaa.... Mut ei näe lukea ilman. Tähän on tultu. Puolisokea peipponen, tilulilulei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti