28.2.2011

Hieronta pelastaa

Vapaa maanantai on hurahtanut vauhdilla. Olen päässyt avantoilemaan ja elämässä on taas makua. Kylmän kylvyn jälkeen suunnistin kauan kaipaamalleni hierojalle. Tsiisus Maaria, kun teki kutaa! Olen käynyt viimeksi ennen joulua ja kyllä oli taas vanhan ihmisen kädet juntturassa. Eihän se yksi kerta vielä kesää tee, mutta otankin muutaman kerran setin. Voi olla, että toi huippaus aamuin illoin onkin johtunut juuri tästä. Ei enää näin pitkiä taukoja lihaskunnon huolehtimisessa, kiitos. Hieronnan jälkeen olin ihan poikki, vedettiin Juppen kans parin tunnin rinsessa unet. Sekin teki kutaa!! Nyt hellalla porisee siskonmakkarasoppa ja odotan ukkorähjää saapuvaksi.

Eilen hempeilin edellä mainitulle laihamureketta, hah, tuli painovirhepaholainen... Tarkoitin lihamureke... ei laiha. Uunijuurekset ja mustatorvisienikastiketta ( from Inkoo.) Olipas maukas ape ja mieli hyvä. Ihan pitää siitäkin kuva laittaa. Onko tylsää katsoa ruokakuviani? Mie olen sellainen Martta luonteeltani, ruoka on niin iso osa minua. On kiva tehdä ja laittaa niitä myös eetteriin. Jos yleinen mielipide on se, että heivaa helvettiin  ne mössökuvasi, niin lupaan harkita asiaa...


Tässä on mun tulevaisuus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti