27.1.2011

Himohermosta nappaa

Mun lempisuklaa on tällä hetkellä Maroboun Lemon&Ginger ja Minttu tummasuklaa. En ole oikein koskaan tykännyt tummasta suklaasta, mutta näiden kohdalla sydämeni suli. Tai siis mikä siinä nyt sulaa, kun syö suklaata? Johonkin himohermoon tämä herkku osuu. Nytkin on tietokoneen näppäimet ruskeena suklaasta. Senkin tahmanäppi. On se niin ihanaa!! Kokeile!!! P:S Tätä ei tartte syödä niin paljon kuin tavallista tsukulaadee. Pari palaa riittää, riittäähän?



Hurjasti paljon kiitoksia kaikille uusille lukijoille! Olen teistä onnellisen kiitollinen. Ja hei, blogilistallakin on havaittavissa nousua. Hienoo!!! Te annatte minulle ja mun uudelle kameralle hyvän syyn jatkaa. Tässä hedelmällinen emi sinulle! Siis kuva. Mie olen maho lehmä, enkä mitenkään emi hedelmä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti