2.12.2010

Jassoo!



Loppu viikkoa kohti mennään. Taas on viikonloppu edessä. Nyt ei ole tiedossa biletystä, ihan mennään matalalla profiililla. Ai niin, sunnuntaina tulee pari kaveria kyläilee. Maanantaina on yleinen pyhä. On Ruotsin itsenäisyyspäivä. Vai oliko se Suomen? Ajattelin polkasta pystyyn ripsipiirakkatalkoot. Ja vähän glögii.... Vähän.

Juppella on lauantaina hammaskiven poisto. Pikku herran ehdoilla mennään viikonloppu. Operaatio tehdään nukutuksessa ja siksi se on hieman isompi juttu. Herra on koko päivän sekaisin ja ressukka. Mun tekee aina niin pahaa käydä eläinlääkärissä. Juppea pelottaa ja minua kai myös. Mutta käytävähän se on.

Oltiin eilen suoristusrautakurssilla. Tehtiin raudoilla kiharoita. Tai jotkut tekivät. Mulla on varmaan päässä jotakin vikaa, vikaa, vikaa.... Kädestä pitäen opastettiin ja samantien unohdin oppimani. Ei pystynyt kääntämään rautaa oikein. Tuli ihan sellainen olo, että olisi idiootti. Ei kai mitään niin vierasta. Helskutti!

Tänään on helppo duunipäivä. Yksi asiakas ja sit lähden joulupukin asioille. Asiakkaat kipeenä ja tulee peruutuksia, minulle vain sopii.
Hyvä mennä arkena päivällä ostoshelvetteihin, ei ole liikaa porukkaa. Mitähän sitä keksisi? Jotakin lämmintä sen pitää olla, ukkoo aina paleltaa... Lämpöö ja rakkautta, just joo....
Toivon tuottajien jouluradio, onko se alkanut eilen? Asemat kohdilleen, tahtoo kuunnella.

Joulu, joulu, joulu... Mitä, mitä, mitä? Älä mulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti