29.11.2010

LeipuriBulla





Hei, saaks mä nyt sori!
Hienot sämpylät pyöräytin ja vielä mun uudella yleiskone ihmeellä. Ostin sen viikko sitten ja nyt vatkaa, veivaa ja vetkuttaa.
Onhan se snäbbärä, ei tartte sotkea käsiä taikinaan. Miten olen tullutkaan toimeen ilman kaikki nämä vuodet? Sämpylätaikina jäi hiukka liian löysäksi, ei ollut sitä vuosien saatossa tullutta näppi tuntumaa.... Noh, mitä löysempi taikina, sitä parempi sämpylä, njam.

Eipähän tässä tämän ihmeellisempää. Yksi päivä kääntyy iltaan ja minä kiitän. Maanantai-ilta on hyvä TeeVee-ilta. Tulee illalliset, huippikset ja täydelliset. Niin ja kympiltä vielä Jackie Nurse. Ihanaa mussuttaa sämpylää ja maata soffalla.
Joka vanhoja muistaa sitä kepillä kalloon. Olen anteeksi annettu ja hyvä ihminen taas. Kunnes....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti