1.11.2010

Ohi!

Lusikoin juuri ihanaa mansikkakiisseliä kermavaahdolla. Arkisen illan iloja...
Jahas, vapaaputki on vapailtu ja huomenna alkaa arki. Tytöt duunista laittoivat juuri kuvan. Vickan ja Dani yöpyvät vastapäisessä hotellissa ja ovat näyttäytyneet tänään useaan otteeseen. Hui, kun jännää! Näenkö heidät huomenna ilmielävänä?

Pyörähdin tänään keskustassa vähän shoppaamassa. Ensi viikonloppuna on bileet ja piti saada uutta päälle pantavaa. Meillä on kokoontuminen yhden mun vanhan duuniporukan kanssa. Kivaa!
Ostin uudet housut (mustat) ja bootsit ( mustat) ja harmaan liivin. Niillä mennään. Nyt ei ole oikein köyhäily onnistunut. Tein kyllä ihan edukkaita ostoksia. Ei mitään Dolcea, eikä Armaanii....

Olen ollut Facebook boikotissa. Jos oma olotila ei ole oikein kohdillaan, niin en jotenkin jaksa sitä lässytystä.... tai mitä se oikein on? Siellä on paljon sellaisiakin ihmisiä ( ystäviä?) joiden kans ei olisi missään tekemisissä muutoin. Eikähän siinä mitä, mutta istua nyt koneella ja lukea kaiken maailman ihmisten tekemiset, menemiset ja tulemiset. Onko siinä oikeasti mitään järkeä? Jos taas karsin ystävät niihin joiden kanssa olen oikeasti tekemisissä, niin ei sinne monta henkilöä jäisi. Työkaverit....
Olen ajatellut, että senkin ajan voisi yrittää käyttää jotenkin hyödyksi esim. kirjoittamalla tätä tai leikkimällä pikku koiran kans. Viisasta.

Nyt täytyy lopettaa, alkaa huippis. Joo, mä katson sitä!
En tiedä, mikä alkoi ahistaa. Huominen arki vai joku muu? Ei kulje happi. Höh! Tää on just niin tätä.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti