26.6.2010

NamUstelEn!

No oho! Kello on oikeesti, hei ihan oikeesti, kello on oikeesti siis jo 01.42. Minä ihan valopäänä ja valmis. Tänään on juhannusjuhlat ja meillä hyvä henki. Kaikki muut meni jo nukkumaan, minä valvon. Olen hereillä! Tää on kiva tunne. Olla hereillä. Kuinka moni voi sanoa olevansa herätys?
Hauska kuunnella Radio Suomea, siellä on menossa joku puhelintoive, uskomattomia juttuja ja nastaa kuunnella. Hei sinne, Matille Keskisuomeen terveisiä! Mie viihdyn, voisko soittaa...
Olen lähellä suomenkansaa. Nyt radio soittaa kesänlapsi katrihelenalaisittain. Olen ihan poutapilvissä ja muutenkin kuin mattolaiturilla. Mäntysuopaa ja himo tuoksuja.
Aah, kesänlapsi kun oon... oon villi luonteeni oon...

Ei mitään hätää. Vaikka olenkin tunne ihmisiä ja tunnelma eläimiä, en voi jäädä tähän kylmäksi. Juhannus on voitettu ja juhlat olivat onnistuneet. Tänään ei olla köyhiä eikä varsinkaan kipeitä. Mie vaan kuuntelen hiljaisuutta. Vähän aikaa.... Olen outo hiippailija. Bileet, jee, mun bileet!!! Laura Häkkisen silmät.... Mie täällä yksin, mutta kaikki kaverit on oikeasti lähellä. Tai siis jossakin....


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti