25.3.2010

iPhone

Tämä on pieni askel ihmiskunnalle, mutta suuri askel allekirjoittaneelle. Siirryn iPhone aikaan. Uusi sirukortti aktivoituu klo: 13.29 ja illaksi on luvassa puhelimen asentelua ja yleistä räpläämistä. Olen onneton ja avuton tämän tietotekniikan edessä. Mutta olen päättänyt, että en jää jalkoihin ja yritän selvittää pientä mieltäni askarruttavat epäselvyydet. Olen muuten selvittänyt Macin käyttäjäkursseja. Aion osallistua myös sellaiseen huhtikuussa. Minua ei nujerreta, perkules!

Kevät väsymys on iskenyt tällä viikolla. Viime yönäkin vetäsin 9 tuntia unta palloon ja nyt litkin kahvia, että pääsen jaloilleni. Ei ole ollenkaan minua. Tänään skippaan aamulenkin ja avannon, ei jaksa lähteä! Vaikka juuri silloin pitäisi lähteä, siitä saisi energiaa. Mut ei huvita...
Onneksi tiedän tämän olevan vain hetkellinen kevät härö...

Ensi viikolla pääsiäisen viettoon Himokselle. Ou jee! Ollaan vuokrattu Villa Vallaton kavereiden kans. Mennään ulkoilma urheilee ja kevyesti sisäilma ilakoimaan. Perjantaina Himosareenalla on Antti Tuisku. Ihquuuu! Ajattelin käydä fanittaa.
Ja hei, sunnuntaina meitä viihdyttää ikinuori, Koivuniemen Paula. Sitähän on ihan pakko päästä pokoilee.
Kylläpä on kiva lähteä. Virvon varvon virtsat sulle juu.....

Taivas repes ja ihana möllykkä paljasti nauravan naamansa. Pikku linnut titityyttää ja mulle tuli jotenkin kevyempi olo. Polokasen koneiston käyntiin ja hymy pyllyn. Vie.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti