5.12.2012

Missi de Luxe

Saako valittaa? Ai ei vai. Valitan kuitenkin. Heräsin kipuun, jettekiva. Niskapaska on levinnyt olkapäihin. Vasen käsi alkaa olla liikuntakyvytön ja nyt vittuilee jo oikeakin. Olen kohta kädetön. Alan olla jo kaatopaikka kamaa. Voisitte oikeastaan kuskata mut paskatunkiolle jouluksi. Niin on romu. Mun pitäisi olla saikulla mutta olen niin uhrautuva, että jatkan niin kauan, kunnes en pääse enää sängystä ylös tai alas. Ihan miten vaan. Marttyyrikin olen. Martta Marttyyri. Ihan mua vähä vituttaa. Oi, säälikää mua, onnetonta raukkaa.

Menen tänään vaihteeks lekurille. Nyt on oikein alansa huippu spesialisti. Hää on myös kivun asiantuntija. Intresanttia. Itse asiassa pysähdyin miettimään, et miks mä oikein ramppaan noilla lääkäreillä. Kuuntelemassa ne jorinat, mutta ei ne tilanteeseen mitään apua tuo. Niin miks? Jos sieltä ei tule apua, niin mitä helvettii mä sieltä haen. Hyvä kysymys. Ensi viikolla menen taas vaihteeks magneettikuviin. Nykyään mun harrastukset on lääkärissä ja magneettikuvissa käynti. Ajatelkaapa, jos Martta osallistuisi missikisoihin. Juontaja kutsuisi Martan lavalle: " Ja nyt lavalle saapuu tyttö numero 10, Martta Ynelma Janatuinen. Hei Martta, mitkä ovatkaan harrastuksesi. " Thi hi hii, enhän mää mittää, mää harrastan lääkärissä käyntiä ja magneettikuvauksia, thi hihi." Säälistä voittaisin saatana missikisatkin.

Sikkoo ja nautoo
Fanitan nykyään Lidiliä. Ihan totta. Mun lähikauppa on tämä tiheästi sikiävä saksalainen. Mutta olettekos tutustuneet sen De luxe valikoimaan? Niin mullehan ei tavallinen kelpaa, sen täytyy olla luksusta. Ostettiin eilen savustettua salamia ja italialaista kinkkua. Ihan sairaan hyvää. Juusto samoin ja kaikkea muutakin superkivaa. Jänniä jälkkäreitä, jotka oikeesti maistuu muullekin kuin esanssille. Ja hei ne jädet, wauh. En ikinä olisi uskonut, että mainostan muuta kuin suomalaista luomua. Näin alas olen vajonnut. Antakee anteeks ja menkää Lidiliin. Siellä on onni, siellä on autuus. Ja helevetin halpaa.

Eipä mulla nyt muuta. Pyhät edessä ja silleen. Neljä veepeetä. Kivaa nauttia vapaista ja tehdä remonttia.  Tiesittekö, että suomella on synttärit. Onnee itsenäiselle Suomineidolle!

13 kommenttia:

  1. Otan osaansun kipuun...ja siirryn suoraan kevyempiin aiheisiin.Mä olen pakkomielteisesti ajatellut Lidlin uuden,just tuon deluxe-sarjan tiramisua.Tiramisua on vallannut mun mielen kokonaan.
    Mun on pakko hakea sitä tänään!!!!
    -M-

    VastaaPoista
  2. Se tiramisu... <3 Kerran karpulassa ostin ja koukkuun jäin. Lidl on köyhän taivas, luksusta pienellä rahalla.

    Mullakin olis asiaa kaatopaikalle, mut jos vielä jonkun vuoden kituuttelisin. Tsrmppiä ja toivotaan, että ekspertti hoitaa homman!

    -kummitus-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mennään samalla kaatikselle ja pannaan bileet pystyyn.

      Poista
  3. Kiva blogi! :D Hahah, Lidl on suosiossa :D

    http://time-for-dreaming.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Voikummää toivoisin sulle kivutonta elämää. Näin ne aina hyvät kärsii. Ei oo kivaa. On ihan epistä.

    Kauko

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se kiva oo. Mut valoa tunnelin päässä. Vihdoin tohtori joka tajusi mistä on kysymys. Siitä myöhemmin lisää.

      Poista
  5. Voikummää toivoisin sulle kivutonta elämää. Näin ne aina hyvät kärsii. Ei oo kivaa. On ihan epistä.

    Kauko

    VastaaPoista
  6. Toivottavasti saat avun kipuihin, ja nopeesti. Tuskien taival on niin ahterista. Tsemppiä.
    Meillä on varovasti siirrytty Lidlin tuotteisiin. On aloitettu juomalla Lindlin vichyä. Se on sopivan poreilevaa. Jutuista päätelleen kannattaisi kokeilla muitakin tuotteita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elo alkaa pikku hiljaa selvitä, jee!

      Maistappa esim. Lidilin De Luxe sarjan Tiramisua. Tajuttoman hyvää! Myös kaikki ko. merkin alla varustetut tuotteet ovat kokeilemisen arvoisia.

      Poista