5.9.2011

Sinne päin toisin päin

Elossa ollaan! Eilinen päivä meni kyllä harakoille ja olin ihan pikkasen vittuuntunut itseeni! Lauantain tasoittava hörpöttely jatkui vielä mökillä ja siitähän nyt voi arvata mikä oli lopputulos. Voehan perse! Oikeastaan voin syyttää kaikesta Ukkorähjää. Jos olisi päästy lähtemään ajoissa mökille, näin ei olisi käynyt. Just niin, kaikki paha on aina sen syytä ;)

Kävin kyllä eilen pikku sieniretken ja keitinkin saaliista maittavan keiton. Muuten olo oli  huokausten huokausta ja ajattelin, että tämäkin päivä olisi pelkää painajaista. Yllätyksekseni olenkin ollut ihan jees ja kai noi energiat tuosta tasaantuu. Oli kuitenkin niin kiva viikendi, että turha on valittaa ja huokailla. Sitä saa mitä tilaa. Arvaattekos mistä tietää, että on vähän niin kuin sinne päin, toisin päin, eikä oikein mihinkään päin? Aamuisessa ruuhkassa yleensä mennä porskutan ja kaikki MUUT ihmiset ovat mun tiellä. Mutta tänä aamuna mulla oli sellainen olo, että mä olen kaikkien tiellä. Siitä tietää, että on vähän tullut juhlittua... Auts!

Mutta Martta ei nyt valita. Martta on nyt kiltti tyttö ja jättää väkijuomat vähäksi aikaa. Ruokavalio on pitänyt kurinsa, ei edes krapulamättöö! Hyvä minääää! Lopetin tupakanpolton eilen ja sitä kesti kello 16.00 asti. Aika hyvin, vai mitä? Just joo.... Sen verran siis toi kankkunen vaivasi, että katsoin parhaaksi olla kiusaamatta itseäni ja vedin sit kuitenkii. Ja tänäänkin vedin. Ja huomenna vedän. Kerään sitä voimaa ja ostan saatana uudet lenkkitossut. Viikonloppuna on militantti meininki! Ei juhlita ei! Raippaa ja ruoskaa, ei pienintäkään nautinnon mahdollisuutta! Mä taidan olla jo aikamoinen vitsi... Heh, heh, ketä huvittaa...

Nyt tutimaan. Ei kai se liskoja näytä. Pehmeitä nallukoita, kiitos. Tänään oli paska keli. Kuuma ja kaunis. Härnää taas. Tulisi pakkanen.

4 kommenttia:

  1. Myönnän, anteeksi, olet vitsi! Sait mut ainakin taas huvittuneeksi. Tirskun täällä taasen "sanahelinöistäsi". Go Make go!

    VastaaPoista
  2. Piia: Kai se kuitenkin on parempi naurattaa kuin itkettää. Kai?

    VastaaPoista
  3. Jeps, jotenkin mä niin tiesin ton kuvion; )
    Mutta sehän on vain elämää, kukapa meistä olis täydellinen. Samat sanat kuin Piia: Go Make go!

    VastaaPoista
  4. Viivi: Juoppo mikä juoppo ;-)

    VastaaPoista