20.3.2011

Murustellen

Auts! Eilinen ruokailoittelu päätyi pitkän kaavan mukaiseksi baarihortoiluksi. Ja nyt on tukka kippee.... Mutta en suostu sairastaa, sillä ilta oli mainio ja ruoka oli hyvää. Ravintola Muru ei tuottanut pettymystä. Kaikki olivat kehuneet palvelua maasta taivaaseen, mutta mielestäni siinä ei ollut mitään ihmeellistä. Jouduimme jopa odottamaan pääruokaa niin, että kerkesin sitä jo muutamaan otteeseen kaipailla. Paikan akustiikka on myös syvältä, oli vaikea kuulla vierustoverin puhetta. Se nyt taas voi myös johtua siitä, että alan olla lievästi kuuroutunut. Postaan ruuat valokuvissa ja laitan niihin kuvatekstit. Ravintolan henkilökunta lupasi meilata minulle juodut viinit ja sen mitä söimme. Saa nähdä? En voi kaikkea muistaa ja kassakuitti ei tässä tapauksessa toimi muistilappuna.
Ruoka oli hyvää, mutta ei mitenkään erikoista. Olin TAAS odottanut liikaa. Jos kuulee paljon kehuja jostakin paikasta, se nostattaa ne odotukset ja silloin voi käydä juuri näin. Mutta voin siis suositella, ruoka ok, palvelu pelasi ja hei, hinta aika kohdallaan ( yllätyin edullisuudesta!) Miinusta tulee siis akustiikasta ja ahtaudesta.

Illallisen jälkeen sain houkuteltua kaverit yksille läheiseen Hugo`s Roomiin. Minulla alkoikin mukavasti pöristä ja päätin suoristaa radalle. Kävin ensimmäistä kertaa Mann`s Street tanssiruokalassa. Meno oli varsin villiä ja törmäsin pariin tuttunkin. Ilta oli vallan vauhdikas ja nyt olen päättänyt, että en enää koskaan juo alkomahoolia :) Ukkorähjä sai tietysti raivarit, mutta mielestäni turhasta. Silloin tällöin on hyvä ihmisen käydä vähän tuulettumassa. Hei, sain myös tanssia!Mie olen kova poika jorroomaan. Heitin lapikasta lattiaan Hercules-klubilla. Minua hieman huvittaa, tanssin himokkaasti sellaisen todella pyöreän homopojan kanssa. Hän siis painoi varmasti pitkälle toista sataa kiloa. Hän taisi hiukka ihastua minuun :) Mutta hyvät joret oli. Illan päätteeksi ukkorähjä kävi noutamassa väsyneen juhlijan ja kotona oltiin jo klo: 02.00. Nyt harrastamaan katumuskävelyä ja ollaan ihan ihmisiks!

P:S Kuvasin eilen öistä Helsinkiä. Luvassa kiva setti. Later

Jossakin on tarjoilija

Kyllä juu, juu juustossa löytyy

Mulla on jano lähtesi mettä


Vinho de Jumala

De la Vinho Jumala

Olen kattolamppu

Erikoinen mutta hieno

Ankanrasvaa pekonia ja leipää

Rapukakku ja jotain

Vasikkaa, kateenkorvaa ja jotain

Turoa mietityttää

Henri on, että "Ahaaa..."

Sika hyvää

Itse olet

Mä vaan tarkoitin, että...

Jälkiruoka savariini ja jotain

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti