27.1.2011

Dementtiaa ja vauvakuumetta.

Voe järjen pimmeyttä! Kiva yllätys pakastimessa. Olin laittanut lauantai-iltana hätäpäissäni Fresita pullon pakkaseen. Ajattelin, että vierailla on vielä jano ja täytyy olla juotavaa. Pullo ei ollut kylmässä, joten pikainen jäähdyttäminen olisi ollut paikallaan. Noh, vierailla ei ollut enää jano ja minä tampio unohdin pullon sinne. Sunnuntai aamupäivällä kuulin kyllä paukahduksen ja ihmettelinkin sitä, mikä keittiössä paukkuu? Helvetti, tätä muistia. Pätkii nykyään ja pahasti. Hyvä Fressu meni pilalle....



Mulla on vauvakuume! Meillä on viime aikoina duunissa vieraillut paljon pikkuisia vauvoja. Eilenkin yksi kuukauden ikäinen ruttunaama. Miten mun ottaa ihan sydänalasta, kun näen näitä pieniä sinappikoneita. Tulee hillitön halu suojella. Näen myös unia pikku lapsista. Otan unessa beibejä syliin, saan ne rauhoittumaan "rinnalleni" ja tunne on huumaavan onnellinen. Tuoksutan jopa vauvatuoksun.... Voe järjen pimmeyttä! Pitikö minun vielä tämäkin kokea, vanhan ihmisen.... Kai se on meillä kaikilla, luojan luomilla. Jonkinlainen vauvakuume, en tiedä. Jännä. Pitäiskö harkita adoptiota. Ai niin, enhän mie voi kun oon vääränlainen.

4 kommenttia:

  1. Kyllä tuota fressua kaivataan jonakin kuumana kesäpäivänä... Hyhmä näyttää nytkin herkulliselta.

    VastaaPoista
  2. Ei voi parempaa olla kuin kuuma kesäpäivä ja jääkylmä Fressu. Voi elämää!! Taidan säästä "hyhmän" kesään ;))

    VastaaPoista
  3. Jonakin kovana darra-aamuna, kun kaikki muu on loppu, niin voi tehdä tosi hyvää. Mutta miten sa pidettyä pakastimen maun poissa...

    VastaaPoista
  4. Taidan nauttia viikonloppuna Fressusorbeen....

    VastaaPoista